
Biuro przyjmuje rzeczy o wartości powyżej 100 zł. – Są one przynoszone przez osoby prywatne, policję, straż miejską, są dostarczane z supermarketów, placówek pocztowych. Aby odebrać zgubę, należy się zgłosić do biura i udowodnić, że jest się jej właścicielem. Rzeczy w białostockim biurze są przechowywane przez 2 lata. Jeśli przez ten czas właściciel się nie zgłosi, dana rzecz czy znalezione pieniądze stają się własnością znalazcy – mówi Anita Babicz, kierownik biura.
W 2022 roku około 30 procent rzeczy znajdujących się w białostockim biurze wróciło do właścicieli.
Wykaz rzeczy znalezionych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, w zakładce Biuro Rzeczy Znalezionych, a także na tablicy ogłoszeń w UM przy ul. Słonimskiej oraz w siedzibie BRZ, przy ul. Bitwy Białostockiej 2/2. (at)
Tu można przeczytać: Białystok. Porzucone i zgubione rowery posłużą dzieciom [FOTO]
Co i dlaczego trafia do Biura Rzeczy Znalezionych w Białymstoku i jak można je odebrać mówi Anita Babicz, kierownik biura:
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska
- Fot. A. Topczewska