
Rzecznik ZUS w woj. podlaskim Katarzyna Krupicka przypomina, że wcale nie musimy iść do urzędu, by załatwić swoją sprawę. Możemy zrobić to przez internet bądź telefon.
– Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Jesteśmy dostępni także przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji naszych klientów jest ogólnopolska infolinia ZUS pod numerem tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00. Jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym pod numerem tel. 22 11 22 111 – informuje Katarzyna Krupicka.
W pozostałe dni tygodnia, tj. od wtorku do czwartku sale obsługi klientów ZUS także będą czynne od 8.00 do 18.00. (mt/mc)