Wiadomości

30 października, 2020

ZUS skraca godziny obsługi klientów w poniedziałki

Sala obsługi klientów w ZUS. Za szybą widać biurka, na których stoją komputery. źródło: ZUS w Białymstoku
Sale obsługi klientów ZUS w poniedziałki będą czynne krócej. Już od 2 listopada sprawę w ZUS-ie osobiście będzie można załatwić wyłącznie w godzinach od 8.00 do 15.00. Powodem skrócenia godzin pracy jest rosnąca liczba zakażeń koronawirusem.

 

Rzecznik ZUS w woj. podlaskim Katarzyna Krupicka przypomina, że wcale nie musimy iść do urzędu, by załatwić swoją sprawę. Możemy zrobić to przez internet bądź telefon.

– Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Jesteśmy dostępni także przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji naszych klientów jest ogólnopolska infolinia ZUS pod numerem tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00. Jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym pod numerem tel. 22 11 22 111 – informuje Katarzyna Krupicka.

W pozostałe dni tygodnia, tj. od wtorku do czwartku sale obsługi klientów ZUS także będą czynne od 8.00 do 18.00. (mt/mc)

 

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.