Wiadomości

16 kwietnia, 2024

XX edycja konkursu Podlaska Marka Roku

Fot. Województwo Podlaskie
Walka o tytuł Podlaskiej Marki Roku weszła w kolejny etap. Ze 165 propozycji wybrano 28. To już XX edycja plebiscytu.
 

O tym, które produkty najbardziej przyczyniają się do promocji regionu, zadecyduje kapituła składająca się ze specjalistów z różnych branż, m.in.: marketingu, gospodarki i turystyki.

„Podlaską Markę Konsumenta” wybiorą mieszkańcy w głosowaniu internetowym, które potrwa od 17 do 24 kwietnia. 

Wyróżnienia i nagrody zostaną przyznane podczas gali finałowej, która odbędzie się w maju.

Podlaska Marka Roku jest przyznawana od 2004 roku najlepszym inicjatywom w 10 kategoriach: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Projekt 4.0 i Marka Bez Barier. 

Ubiegłoroczni laureaci to m.in. Zespół Pieśni i Tańca Kurpie Zielone, Podlaska Chata z Klocków LEGO czy Targi Polska Smakuje. (jł)

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.