Walka o tytuł Podlaskiej Marki Roku weszła w kolejny etap. Ze 165 propozycji wybrano 28. To już XX edycja plebiscytu.
O tym, które produkty najbardziej przyczyniają się do promocji regionu, zadecyduje kapituła składająca się ze specjalistów z różnych branż, m.in.: marketingu, gospodarki i turystyki.
„Podlaską Markę Konsumenta” wybiorą mieszkańcy w głosowaniu internetowym, które potrwa od 17 do 24 kwietnia.
Wyróżnienia i nagrody zostaną przyznane podczas gali finałowej, która odbędzie się w maju.
Podlaska Marka Roku jest przyznawana od 2004 roku najlepszym inicjatywom w 10 kategoriach: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Projekt 4.0 i Marka Bez Barier.
Ubiegłoroczni laureaci to m.in. Zespół Pieśni i Tańca Kurpie Zielone, Podlaska Chata z Klocków LEGO czy Targi Polska Smakuje. (jł)