Wiadomości

7 grudnia, 2022

Superduet od Google pomoże Ci zwiększyć sprzedaż. Dowiedz się jak inwestować w reklamę

Materiał Partnera
Fot. Materiał Partnera

Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie siatki stałych kontrahentów oraz zwiększenie ogólnej rozpoznawalności brandu to główne cele, jakie są stawiane przed działaniami marketingowymi. Z takich obowiązków doskonale wywiązuje się promocja w wyszukiwarce Google. Gigant z USA otwiera przed Tobą szereg nowych możliwości. Ich połączenie sprawi, że w końcu zaczniesz na poważnie zarabiać poprzez reklamę online. W tym artykule uchylamy rąbka tajemnicy. Dowiedz się, w jaki sposób najefektywniej promować biznes w sieci. Jednoczesne pozycjonowanie stron WWW i prowadzenie kampanii Google Ads zauważalnie zwiększy zainteresowanie Twoim brandem.

 

Nie zastanawiaj się. Połącz Google Ads i pozycjonowanie. Efekty pozytywnie Cię zaskoczą!

 

Wielu przedsiębiorców spędza długie godziny nad rozmyślaniem: pozycjonowanie czy może kampanie Google Ads? Doświadczeni specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB zauważają, że najlepszym wyborem będzie połączenie obu tych usług. Efekty takiego zabiegu mogą znacząco przewyższyć Twoje potencjalne oczekiwania. Tylko w taki sposób jesteś w stanie pojawić się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google praktycznie w dniu uruchomienia promocji. Na bok warto odrzucić nierzetelne obietnice błyskawicznego osiągnięcia konkretnych pozycji poprzez działania SEO. Pozycjonowanie stanowi długi proces, natomiast Google Ads nastawione jest na przechylenie potencjału wyszukiwarki na swoją stronę tu i teraz. Nie pozwól na zmarnowanie czasu i bezczynne oczekiwanie na pierwsze pozytywne rezultaty pozycjonowania. W tym czasie utwórz szereg linków sponsorowanych w wyszukiwarce i czekaj na telefony od potencjalnych Klientów. Co w przypadku, kiedy portal firmowy zostanie już wypozycjonowany? Zaczniesz docierać do najbardziej trafnych odbiorców w dwóch najpopularniejszych źródłach marketingu sieciowego. Brzmi obiecująco?

 

„Pozycjonowanie stron internetowych jest na tyle elastyczną metodą marketingową, że bez żadnego problemu możesz połączyć SEO z innym sposobem zdobywania popularności w sieci. Dobrym tego przykładem jest jednoczesne rywalizowanie o organiczny szczyt rankingu oraz tworzenie płatnych kampanii Ads. Prowadzenie linków sponsorowanych nie wpłynie negatywnie na optymalizację oraz odbiór Twojej strony internetowej przez algorytm Google. Mało tego, to doskonały sposób na wypełnienie luki czasowej. Aby pozycjonowanie rzeczywiście przyniosło wymarzony efekt, należy uzbroić się w cierpliwość. Zazwyczaj dotarcie na pierwszą stronę listy SERP nie powinno trwać dłużej niż kilka tygodni.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

 

W te pułapki reklamy w Google nie powinieneś wpaść. Oto krótki poradnik

 

Ogromna popularność wyszukiwarki Google i olbrzymi potencjał reklamy w tym właśnie miejscu sprawia, że w trakcie poszukiwania wykwalifikowanych specjalistów możesz łatwo trafić na osoby całkowicie nierzetelne. Wystrzegaj się przede wszystkim wszelkiego rodzaju obietnic – dokładnych pozycji w rankingu, czasu dotarcia na pierwsze lokaty zestawienia czy gwarancji zwrotu inwestycji. Jeżeli mówimy o pozycjonowaniu stron, skrupulatne estymowanie takich czynników jest zupełnie niemożliwe do wykonania. Nieco inaczej sytuacja wygląda w przypadku Google Ads. Tam istnieje szansa na obliczenia kosztów, niezbędnych do skutecznej rywalizacji z konkurencją. Nie oznacza to jednak, że płatne linki sponsorowane nie kryją za sobą pułapek rozłożonych przez tylko pozornych ekspertów. Efektywne realizowanie kampanii wymaga ustalenia atrakcyjnych dla algorytmu stawek CPC, odpowiednio wysokich budżetów oraz dobrania intratnych słów kluczowych. Powinny one być maksymalnie sprzedażowe. Generowanie ruchu na frazach ogólnych zwiększy tylko koszty, nie przekładając się jednocześnie na mnożenie liczby leadów czy koszyków e-commercowych.

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.