– Nowo otwarta sala w Oddziale ZUS w Białymstoku wpisuje się w politykę Zakładu realizowaną w dwóch wymiarach poprawy warunków obsługi klientów – powiedział Mariusz Jedynak, Członek Zarządu nadzorujący Administracji i Zamówień Publicznych. – Chciałbym bardzo wyraźnie zaznaczyć, że pomimo tego, że Zakład bardzo mocno inwestuje w technologie, w elektroniczne kanały komunikacji z klientem, zawsze będzie pozostawał otwarty na obsługę klientów tradycyjnie i bezpośrednio. Zakład stara się dostosować sale do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami i ta dostępność została zapewniona – wyjaśnia wiceprezes.
Nowa sala ma 500 m2 powierzchni, na której znajduje się o kilka więcej niż dotychczas stanowisk, w sumie jest ich 21. W ramach inwestycji zainstalowano także klimatyzację i wyremontowano toalety. Przed wejściem do budynku zainstalowano także windę dla osób niepełnosprawnych. Całość prac pochłonęła niemal 3 mln złotych.
Tylko w ubiegłym roku w sali obsługi klientów w białostockim Oddziale ZUS swoje sprawy załatwiło przeszło 140 tys. osób. (mt)
O tym, jak zmieniła się sala obsługi klientów w ZUS w Białymstoku opowiada Marek Marczewski, zastępca dyrektora ds. świadczeń Oddziału ZUS w Białymstoku: