Wiadomości

14 stycznia, 2021

Podlaskie. Miody z województwa z szansą na lepszą promocję

Słoiki z miodem opatrzone etykietą z logo Podlaskiego fot. Marcin Nawrocki/UMWP
Urząd Marszałkowski będzie identyfikował wizualnie regionalne miody. Podlascy pszczelarze mogą się ubiegać o specjalne etykiety z napisem „Miód podlaski”, a także o pikselowe banderole nawiązujące do logo Podlaskiego – „pikselowego” żubra.

 

– Zależało nam, aby doskonałej jakości miody z Podlaskiego były łatwo dostrzegalne dla klienta, a jednocześnie, aby pszczelarze uzyskali dostęp do bardzo prostego i wiarygodnego systemu promocji i ochrony – wyjaśnia Stanisław Derehajło, wicemarszałek Województwa Podlaskiego. – Każdy, kto kupi „Miód podlaski” z naszą etykietą ma pewność, że nabywa produkt od lokalnego pszczelarza, który sam doglądał swych pszczół. Każdą pasiekę odwiedzają nasi pracownicy, a wyniki wizytacji będą dostępne na stronie Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego – dodaje.

Nabór zainteresowanych potrwa do 15 lutego. Każdy pszczelarz z regionu wprowadzający miód do sprzedaży, który będzie zainteresowany taką promocją swoich produktów, może uzyskać zestawy etykiet w liczbie do 2 tys. sztuk. Zgłaszać się można tutaj. (mt/mc)

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.