O tytuł Podlaskiej Marki walczyło trzydzieści inicjatyw, produktów i wydarzeń regionalnych. Kapituła konkursu w każdej z kategorii: Biznes, Inwestycja, Kultura, Odkrycie, Produkt spożywczy, Produkt użytkowy, Projekt 4.0, Społeczeństwo, Wydarzenie, w tym po raz pierwszy w kategorii „Marka bez barier”-wskazała zwycięzcę.
Podczas gali poznamy również Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego i po raz pierwszy Ambasadora Podlaskiej Gospodarki.
Swoją nagrodę przyznali już internauci – laureatem Podlaskiej Marki Konsumentów został Ludowy Zespół Pieśni i Tańca „Skowronki” z Brańska.
Ogłoszenie laureatów Podlaskiej Marki 2021, jak co roku będzie miało uroczystą oprawę. Podczas gali finałowej w OiFP wystąpią m.in. Karolina Cicha, zespół Audiofeels i grupa Fair Play Crew. Wydarzenie uświetni też widowisko multimedialne ukazujące Podlaskie, jako region łączący naturę z nowoczesną technologią.
Podlaska Marka to konkurs organizowany nieprzerwanie od 2004 r. przez Marszałka Województwa Podlaskiego. W ciągu kilkunastu lat o nagrodę rywalizowało łącznie kilkaset produktów, które do dzisiaj, dzięki obecności na rynku i swojej doskonałej jakości, przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza granicami Polski. (mt)