Wiadomości

29 października, 2019

Hajnówka z nowym logo

źródło: mat. pras.
Wiemy już, jak będzie wyglądało nowe logo Hajnówki. Rozstrzygnięto właśnie konkurs na znak dla tego miasta.

 

Zdaniem jury, najlepszą pracę stworzyła Agata Łuksza, która w nagrodę otrzymała 4 tys. złotych. Graficzka z Hajnówki pokonała ponad sześćdziesięcioro profesjonalistów i amatorów z całej Polski, którzy nadesłali w sumie 90 prac. W jej prostym logo można się doszukać nawiązań do lokalnej architektury i podlaskiej ornamentyki, do ludowego rękodzieła i oczywiście do przyrody.

Organizatorem był Ośrodek Wspierania Organizacji Pozarządowych oraz Miasto Hajnówka. Zwycięskim znakiem graficznym będą oznaczane lokalne produkty i inicjatywy. Logotyp może się znaleźć np. na wydawnictwach, w filmach, rękodziele czy na wyrobach spożywczych, tj. miody lub herbata. (mt/mc)

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.