
Zainteresowani udziałem mogą się zgłaszać mailowo pod adresem zgloszenia@um.bialystok.pl. W zgłoszeniu obowiązkowo trzeba podać imię i nazwisko, miejscowość zamieszkania, adres e-mail, oraz dodatkowo (nieobowiązkowo) numer telefonu do kontaktu w nagłej sytuacji. Zgłoszenia będą przyjmowane od 8 kwietnia do 12 kwietnia. Dzień później, 13 kwietnia, osoby zakwalifikowane do udziału w debacie zostaną o tym poinformowane za pomocą poczty internetowej.
Z racji obostrzeń na debatę będzie mogło wejść jedynie 25 osób.
Wszyscy niezakwalifikowani przebieg spotkania będą mogli śledzić na facebookowym profilu miasta. Pytania związane z tematem debaty można przesyłać na adres lotniskokrywlany@um.bialystok.pl.
W czwartek (08.04) zastępca prezydenta Białegostoku Rafał Rudnicki wystosował zaproszenia do udziału w dyskusji, między innymi stronom w postępowaniu administracyjnym dotyczącym usunięcia przeszkód lotniczych – czyli Lasom Państwowym i Małgorzacie Grabowskiej-Snarskiej ze Stowarzyszenia „Okolica”. (mt/mc)