Wiadomości

1 października, 2024

Centralna infolinia KAS do zdalnego załatwianie spraw

Biały telefon komórkowy trzymany jest w dłoni fot. Małgorzata Turecka

Od wtorku (01.10) działa scentralizowana infolinia Krajowej Administracji Skarbowej. To nowoczesny system teleinformacyjny, który zapewnia szybką i profesjonalną obsługę.

 

Z infolinii mogą korzystać zarówno przedsiębiorcy, jak i osoby indywidualne. 

– Dzwoniący na infolinię uzyskają ogólne informacje podatkowo-celne, a po potwierdzeniu tożsamości kodem telepin również informacje indywidualne objęte tajemnicą skarbową – mówi Krzysztof Lewczuk z zespołu prasowego podlaskiej KAS. – Dzwoniący uzyskają na przykład informacje o rozliczeniach swoich nadpłat i zwrotów z zeznań lub deklaracji podatkowych. Nie zmieniają się zasady udzielania informacji przez wyspecjalizowane urzędy skarbowe obsługujące duże podmioty gospodarcze. Pracownicy tych urzędów będą dostępni pod dotychczasowymi numerami telefonów.

W ramach infolinii KAS w całej Polsce urzędy skarbowe będą obsługiwały klientów pod numerami, które były do tej pory wykorzystywane przez Krajową Informację Skarbową: 22 330 03 30 – dla połączeń z telefonów komórkowych i 801 055 055 – dla połączeń z telefonów stacjonarnych. Połączenia z dotychczasowymi numerami urzędów skarbowych będą automatycznie przekierowywane na infolinię. (hk)

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.