Wiadomości

13 marca, 2023

Białostoczanie chętnie korzystają z infolinii urzędu miasta. W 2022 roku urzędnicy udzielili ponad 57 tys. porad

Kobieta przed komputerem fot. Marcin Jakowiak/UM Białystok
Ponad 57 tys. porad telefonicznych udzieli w 2022 roku pracownicy Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Na infolinię urzędu najczęściej dzwoniono w sprawie rejestracji pojazdów i dowodów osobistych.

 

Infolinia Urzędu Miejskiego została uruchomiona w 2014 r. Od momentu jej uruchomienia, w robocze dni numer 85 879 7979 nie milknie. Tylko w ubiegłym roku pracownicy przyjęli 57 423 połączenia od mieszkańców, średnio niemal 230 dziennie.

Białostoczanie dzwoniąc tam uzyskują przydatne informacje pomagające w załatwianiu urzędowych spraw. Dzięki temu ich kontakt z Urzędem Miejskim jest prostszy i wygodniejszy, a telefoniczna obsługa wszelkich zapytań i zgłaszanych przez białostoczan interwencji – szybka i sprawna.

Dzwoniący najczęściej pytają o rejestrację pojazdów (w minionym roku 7 724 telefony), dowody osobiste (7 169), informacje o urzędzie (6 806), podatki (2 365), zasiłki (1 427). Jest też dużo pytań o meldunki, akty Urzędu Stanu Cywilnego, sprawy związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Mieszkańcy szukają również informacji o inwestycjach i sytuacji na drogach. Ponadto zgłaszają uwagi dotyczące funkcjonowania miasta.

Infolinia działa w poniedziałki od godz. 8.00 do 17.00, w pozostałe dni (wtorek-piątek) w godz. 7.30-15.30. (mt)

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.