Politechnika Białostocka nagrodzona za tzw. „content marketing”. Prowadzony przez uczelnię portal GeekStok został doceniony w konkursie Genius Universitatis na najlepsze kampanie kreatywne. Jury złożone z ekspertów w branży marketingu przyznało mu trzecie miejsce.
Geekstok.pl to serwis internetowy promujący naukowców, odkrywców, innowatorów, artystów i ludzi związanych z biznesem oraz nowymi technologiami na Podlasiu.
W tegorocznej edycji konkursu Fundacji Edukacyjnej „Perspektywy” startowało 45 uczelni i wydziałów szkół wyższych. W sumie zgłoszono 109 prac w 7 kategoriach.
W kategorii content marketing Politechnika Białostocka zdobyła III miejsce. Laureatem została Politechnika Warszawska, a na drugim miejscu znalazł się Uniwersytet SWPS.
Politechnika Białostocka była już nagradzana w konkursie Genius Universitatis: w 2019 roku zdobyła pierwsze miejsce w kategorii event wspierający rekrutację za zorganizowanie konkursu „Niesamowita Maszyna” oraz miejsce trzecie za serwis internetowy „Dlaczego PB?”, którego zadaniem jest ułatwienie kandydatowi kontaktu z uczelnią.
W 2018 roku Politechnika Białostocka zajęła pierwsze miejsce w kategorii Video Online za nagranie „Maszyna PB”, w 2017 trzecie miejsce w kategorii gadżet promocyjny zdobyły gogle VR z hasłem „Politechnika Białostocka – Inny wymiar studiów”. Natomiast w 2016 drugie miejsce w kategorii event wspierający rekrutację otrzymała „Energia przyszłości” – mobilna wystawa edukacyjna i towarzyszące jej seminaria. (mt/mc)