– Wróciliśmy do pracy 14 grudnia i przygotowywaliśmy się rundy wiosennej. Czeka nas pierwsze spotkanie w Gliwicach, z zespołem który jest w podobnym rejonie tabeli. Zdajemy sobie sprawę, jaka jest powaga tego meczu. Ale jestem pełen optymizmu. Przed nami 17 spotkań, a celem jest bycie w elicie – mówił podczas czwartkowej (26.01) konferencji trener Jagiellonii Białystok, Maciej Stolarczyk.
Dotychczasowy sponsor Jagiellonii, firma Cyber Quand, został zmuszony do zawieszenia współpracy. – Trzymamy kciuki, aby sytuacja sponsora poprawiła się, a jego logo wróciło na front koszulki od nowego sezonu. Mieliśmy kilka dni, aby pozyskać nowego sponsora, dlatego cieszę się, że z Hotelem Branicki doszliśmy do porozumienia – stwierdził prezes klubu Wojciech Pertkiewicz.
Weronika Strzałkowska-Molska, prezes Hotel Branicki nie kryje zadowolenia ze współpracy z białostocką drużyną. – Nasz hotel nawiązuje do historii Białegostoku, dawnego hotelu Ritz i hetmana Branickiego. Jesteśmy dumni z naszego miasta.
Umowa z Hotelem Branicki będzie obowiązywała do końca bieżącego sezonu. (at)