– Jak zawsze wybór tych najlepszych nie jest łatwy, bo wybieramy spośród kandydatów na najwyższym poziomie – powiedział marszałek woj. podlaskiego Artur Kosicki. – To jednak świadczy o tym, że mamy wspaniałe produkty, inicjatywy, wydarzenia. Mamy się czym chwalić, a ta nagroda jest właśnie po to, aby promować to, co najlepsze w Podlaskiem.
O tytuł Podlaskiej Marki walczyło trzydzieści inicjatyw, produktów i wydarzeń regionalnych. Kapituła konkursu w każdej z kategorii: Biznes, Inwestycja, Kultura, Odkrycie, Produkt spożywczy, Produkt użytkowy, Projekt 4.0, Społeczeństwo, Wydarzenie, w tym po raz pierwszy w kategorii 'Marka bez barier” – wskazała zwycięzcę spośród trzech nominowanych.
Ogłoszenie laureatów, jak co roku będzie miało uroczystą oprawę. Podczas gali finałowej w OiFP wystąpią m.in. Karolina Cicha, zespół Audiofeels i grupa Fair Play Crew. Wydarzenie uświetni też widowisko multimedialne ukazujące Podlaskie, jako region łączący naturę z nowoczesną technologią.
Poznamy również Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego i po raz pierwszy Ambasadora Podlaskiej Gospodarki.
Znamy już natomiast laureata Podlaskiej Marki Konsumentów. Został nim Ludowy Zespół Pieśni i Tańca „Skowronki” z Brańska. Więcej o tym pisaliśmy tutaj. (mt)