Reklama w radiu
Zastanawiasz się nad reklamą w radiu?
Doskonale! Reklama radiowa jest relatywnie tania, efektywna, elastyczna, budzi zaufanie i charakteryzuje się szybkim czasem przygotowania.
ABC Reklamy radiowej
KROK 1. Skontaktuj się z Biurem reklamy Radia Akadera.
Wysłuchamy Twoich potrzeb, odpowiemy na pytania, doradzimy i zaproponujemy odpowiednie rozwiązania reklamowe.
KROK 2. Sprecyzujemy cele kampanii.
Pomożemy określić cel Twojej kampanii: informacyjna, sprzedażowa, wizerunkowa, zasięgowa, wprowadzenie nowego produktu/usługi, otwarcie nowego punktu, salonu, sklepu czy restauracji.
KROK 3. Określimy grupę docelową.
Wspólnie zdefiniujemy grupę Twoich Klientów ze względu na cechy demograficzne (płeć, wiek, stan rodzinny, wykształcenie, dochody), cechy społeczne (styl życia, poglądy, zainteresowania).
KROK 4. Wybierzemy odpowiednie narzędzia.
Na tym etapie wybieramy odpowiednie formy reklamy (spoty reklamowe, sponsoring, audycje sponsorowane, konkursy), ich intensywność (liczba powtórzeń w ciągu dnia) oraz optymalny czas trwania kampanii.
KROK 5. Przedstawiamy ofertę.
Poznaliśmy Twoje potrzeby i oczekiwania, znamy Twój budżet na reklamę – czas na przedstawienie oferty i dokładnego media planu. Działamy kompleksowo, jeżeli nie masz gotowego spotu przygotujemy scenariusz i nagramy spot.