Radio Akadera

Reklama w internecie

Zastanawiasz się nad reklamą w internecie?

9 na 10 gospodarstw domowych w Polsce posiada dostęp do internetu.
Według danych Gemius/PBI pochodzących z badania Mediapanel, w listopadzie 2021 r.
liczba internautów w Polsce sięgnęła 29,7 mln.

Oznacza to, że około 80 procent polskiego społeczeństwa korzysta z tego medium.
Większość z nas robi to codziennie.
Jak wynika z raportu z badania, 24,8 mln osób w każdym dniu miesiąca korzysta z sieci.

 

ATUTY REKLAMY INTERNETOWEJ

Interaktywność i mierzalność:

reklama umożliwia utrzymanie obustronnych interakcji z użytkownikami sieci, a dzięki internetowym narzędziom marketingowym są Państwo w stanie sprawdzić, czy przeprowadzona kampania zrealizowała założone cele.

Wzbudzanie ciekawości:

strona internetowa oraz zamieszczone na niej treści istnieją po to, aby wzbudzać zainteresowanie potencjalnych klientów.

Globalny charakter i brak ograniczeń czasowych:

nasza strona nie ma określonych godzin otwarcia, nie posiada bariery czasowej. Klient może zapoznać się z dostępnymi informacjami w każdej chwili, i w każdym miejscu na świecie, z dostępem do internetu.

Relatywnie niski koszt w zestawieniu z alternatywnymi metodami marketingowymi

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.