Wiadomości

29 kwietnia, 2020

Od 4 maja ZUS otwiera sale obsługi klienta

Sala obsługi klientów w ZUS. Za szybą widać biurka, na których stoją komputery. źródło: ZUS w Białymstoku
Po majówce ZUS będzie już otwarty dla klientów. Osobiście będzie można już załatwić sprawę, ale z zachowaniem środków bezpieczeństwa.

 

Chodzi tu m.in. o zakrycie nosa i ust czy zachowanie minimum 1,5 metrowego odstępu od innych osób. Klienci będą wpuszczani pojedynczo, w zależności od dostępności stanowiska, na którym możliwe jest załatwienie danej sprawy.

Przy stanowisku będzie mogła przebywać tylko jedna osoba. Osoby towarzyszące (za wyjątkiem osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka migowego, pełnomocników lub rodzica z dzieckiem) nie będą mogły podejść do stanowiska razem z osobą obsługiwaną.

– ZUS jako jeden z pierwszych urzędów podjął decyzję, aby ponownie otworzyć sale obsługi dla naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę jak jest to ważne dla osób poszukujących pomocy np. przy ubieganiu się o rentę czy emeryturę lub o uzyskanie informacji w jaki sposób założenia profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. Otwarcie naszych sal odbędzie się zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. W poniedziałki nasze placówki będą dostępne od godz. 8.00 do godz. 18.00 – informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.

W budynkach ZUS nadal pozostaną skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski lub pisma. (mt/mc)

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.