Reklama w internecie
Zastanawiasz się nad reklamą w internecie?
9 na 10 gospodarstw domowych w Polsce posiada dostęp do internetu.
Według danych Gemius/PBI pochodzących z badania Mediapanel, w listopadzie 2021 r.
liczba internautów w Polsce sięgnęła 29,7 mln.
Oznacza to, że około 80 procent polskiego społeczeństwa korzysta z tego medium.
Większość z nas robi to codziennie.
Jak wynika z raportu z badania, 24,8 mln osób w każdym dniu miesiąca korzysta z sieci.
ATUTY REKLAMY INTERNETOWEJ
Interaktywność i mierzalność:
reklama umożliwia utrzymanie obustronnych interakcji z użytkownikami sieci, a dzięki internetowym narzędziom marketingowym są Państwo w stanie sprawdzić, czy przeprowadzona kampania zrealizowała założone cele.
Wzbudzanie ciekawości:
strona internetowa oraz zamieszczone na niej treści istnieją po to, aby wzbudzać zainteresowanie potencjalnych klientów.
Globalny charakter i brak ograniczeń czasowych:
nasza strona nie ma określonych godzin otwarcia, nie posiada bariery czasowej. Klient może zapoznać się z dostępnymi informacjami w każdej chwili, i w każdym miejscu na świecie, z dostępem do internetu.