
– Moja gra jest dwuwymiarowa – opowiada Marcel Plona, uczeń II klasy Technikum w Zespole Szkół Elektrycznych. – Możemy poruszać ludzikiem, który ma walczyć z wirusami. Mamy kilka poziomów, które trzeba przejść w określonym czasie albo pokonać bossa, który pojawia się co piąty poziom. Gra jest stworzona w czystym java skrypcie.
Konkurs objęła swoim patronatem Rektor Politechniki Białostockiej.
Młodych programistów nagradzał Prorektor ds. Rozwoju dr hab. inż. Mirosław Świercz, prof. PB.
– Wszystkie gry były bardzo fajne, gdyby połączyć pewne efekty z jednej gry z efektami z innej powstałaby supergra, niemniej jednak macie jeszcze przed sobą bardzo dużo czasu na to, aby udoskonalić swój warsztat – powiedział Prorektor Świercz. – Zapraszamy na studia na naszej Uczelni i myślę, że każdy z panów znajdzie u nas miejsce dla siebie i okazję, by posiąść nowe umiejętności.
Jury przy ocenie brało pod uwagę m.in. oryginalność scenariusza gry, jej walory techniczne i rozrywkowe. (mt)