
– Pomimo obostrzeń, w naszym regionie działo się bardzo dużo. Mamy się czym chwalić i chcemy te nasze marki promować w kraju i za granicą. A ten konkurs jest znakomitą okazją do pokazania tego, co w naszym regionie najlepsze. Tego typu wsparcie jest potrzebne cały czas, ale w obecnych, trudnych czasach jest wręcz konieczne – mówi marszałek Artur Kosicki.
Faworytów można zgłaszać w kategoriach: Produkt spożywczy, Produkt użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes i Projekt 4.0.
– Nasze produkty, inicjatywy, wydarzenia, które zgłaszamy muszą być zlokalizowane na terenie województwa podlaskiego, nie mogą być one laureatami poprzednich edycji Podlaskiej Marki i co jest ewidentne: muszą wpływać pozytywnie na wizerunek naszego województwa – dodaje Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji w urzędzie marszałkowskim.
Podobnie jak w latach ubiegłych, oprócz zwycięzców wskazanych przez kapitułę konkursu, najlepszą podlaską markę wybiorą także konsumenci. (mt/mc)