Wiadomości

10 lipca, 2019

Mieszkańcy dzwonią do urzędu. 30 tys. połączeń na miejską infolinię

fot. Małgorzata Turecka
Białostoczanie korzystają z miejskiej infolinii. Z danych urzędu wynika, że w pierwszej połowie roku dzwonili na nią ponad 30 tys. razy.

 

Interesanci najczęściej pytają o rejestrację pojazdów, dowody osobiste i prawa jazdy oraz akty Urzędu Stanu Cywilnego. Jest też dużo pytań związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Mieszkańcy szukają również informacji o podatkach i sytuacji na drogach. Ponadto zgłaszają uwagi dotyczące np. czystości w naszym mieście.

Infolinia (85 879 79 79) działa w poniedziałki od 8.00 a 17.00, w pozostałe dni tygodnia od 7.30 do 15.30 oraz w otwarte soboty od godz. 8.00 do 12.00. W poniedziałki konsultanci odbierają średnio ok. 300 połączeń. Od wtorku do piątku – interesanci dzwonią ponad 200 razy dziennie. W soboty telefonów jest mniej – w ostatnich miesiącach było ich każdorazowo kilkanaście.

Od czasu uruchomienia infolinii w 2014 roku konsultanci odbierający telefony odnotowali ich niemal 260 tys. (mt/mc)

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.