
W przyszłym roku, tak jak w latach ubiegłych, w wyznaczone soboty białostoczanie będą mogli załatwić swoje urzędowe sprawy. Takich dni będzie dwanaście w roku, po jednym w każdym miesiącu.
W tak zwane „otwarte soboty” działać będą: Departament Obsługi Mieszkańców i Urząd Stanu Cywilnego. W tym czasie będzie można też zadzwonić na miejską infolinię.
Otwarte soboty cieszą się dużym zainteresowaniem białostoczan, ponieważ w tygodniu często brakuje czasu na złożenie wniosku o dowód osobisty czy wymianę dowodu rejestracyjnego.
Departament Obsługi Mieszkańców oraz Urząd Stanu Cywilnego przy ulicy Branickiego 3/5 będzie można odwiedzić w godz. 8.00-12.00 w następujące soboty: 15 stycznia, 5 lutego, 5 marca, 2 kwietnia, 7 maja, 4 czerwca, 2 lipca, 6 sierpnia, 3 września, 1 października, 5 listopada i 3 grudnia.
Pierwszą otwartą sobotę Urząd Miejski w Białymstoku zorganizował 14 czerwca 2014 roku. (mt)